Äntligen nästan hemma.

Nu är det nära. Bara en kort flygning från Stockholm till Umeå kvar sedan är jag hemma i Umeå igen.
Det har varit nästa tre veckor av sk semester. Semester för hjärnan här det definitivt varit . En rejäl dos av kunskap, erfarenheter och intryck som har brutit nya territorier i mitt medvetande.
Senaste två dygnen i. Stockholm har också varit intensiva. En dryg halvdags konferens i SFIFs regi med planeringsmöte för förbundets hoppverksamhet.”Firmafest” med friidrottsförbundet i form av FriidrottsGalan. Alltid lika kul. I år var det extra kul eftersom det var många av mina kompisar från förr, Eskilstunatiden, som var där och som jag inte här träffat på en tid. Mycket skvaller att ta igen.

Hann också med en pow wow med M över en flaska vin för att rapportera av Kinaintrycken. Det blev mycket konst och arkitektursnack.
Som sagt, snart hemma efter en av de mera coola turnéer som jag gjort.
Får tänka till hur jag skall toppa det här.
Det blir inte lätt.

Lämna en kommentar